Bloger z taksówki. Jak stworzyć blog o codziennym życiu taksówkarza

Blog w dzisiejszych czasach staje się coraz bardziej popularne. Najpierw jest to tylko hobby, a potem sprawa zamienia się w biznes to nie jest taki łatwy, ale potem staje się pomyślny. Nawet kierowca taksówki jest na YouTube może znaleźć własną publiczność, tworząc ciekawe i przydatne treści na temat swojej pracy.

A jak zrobić tak, aby blog nawet zwykłego taksówkarza stał się popularny, dowiedzieliśmy się od znanych blogerów.

Tematyka przyszłości wideo

Myśli o tematyce vloga – to najważniejszy i podstawowy krok przed rozpoczęciem prowadzenia własnego kanału. Tu trzeba wziąć pod uwagę kilka praktycznych warunków:

  • temat musi się podobać przede wszystkim tobie. Widzowie zobaczą emocje w twoich oczach, będą podziwiać pewnością i szczerością. Te chwile raz będą mieć odbiorców;
  • druga część – poczucie pewności siebie. Jeśli będziesz czuć niepewność, to wtedy będzie to prowadzić do wielu błędów. Widzowie wtedy przestaną się tobą interesować, być może przestaną ufać. Po prostu podziel się swoją pracę i będziesz otrzymywać od tego przyjemność.

Jak taksówkarzowi znaleźć własnych ludzi, którzy są zainteresowani prezentowaną tematyką

Zawsze wiadomo, że YouTube to serwis społecznościowy, gdzie znajduje się duża ilość treści. Kierowca taksówki, który chce prowadzić blog musi zrozumieć, co trzeba zrobić jego stronę popularnej i popchnąć go do góry.

Tu istnieje kilka prostych sposobów. Można wymyślić różne tagi pod wideo. Na przykład, zabawna praca kierowca taksówki. Ważne jest również, pisać unikalne tytuły, opis.

Opis – nie mniej ważny element. W nim powinno być napisane krótko to, co jest zawarte w filmie. Widz, po przeczytaniu go, powinien zainteresować się. Ważne jest, aby użyć popularnego słowa kluczowe, które są często używane w wyszukiwarce. Jeśli również umiejętnie dobrać tytuł i tagi, to wtedy YouTube samodzielnie dobierze odpowiednią kategorię dla swojego filmu. A to pozwala znacznie zwiększyć ilość jego wyświetleń.

Często widzowie robią wnioski z pierwszych minut wideo. Dlatego kierowca taksówki powinien od samego początku zainteresować odbiorców. Właśnie przed tym, jak wydać swoje siły na kanał, dobrze zastanów się treści z różnych perspektyw. Na przykład, lubić czy inne? Czym on będzie przydatny? Co w nim jest takiego, czego nie ma w innych filmach?

Możesz wymyślić jakieś ciekawe powitanie lub sposób zainteresować abonentów od samego początku. Jeśli umiejętnie trzymać intrygę, to duże prawdopodobieństwo, że widzowie obejrzą film do samego końca. Te prace, które zostały w pełni oglądane, najczęściej są wyświetlane na wstążce.

Trafny sposób zasilenia swojego kanału subskrybentami jest współpraca z innymi kanałami. W sieci można znaleźć tak zwanych partnerów. Możesz komunikować się ze sobą, polecać kanał w swoich pracach, nawet zdejmować razem filmy, uczestniczyć w projektach, tworzenie ogólną tematykę. Dzięki tej metodzie, można szybko zwiększyć liczbę swoich użytkowników.

To wszystkie podstawowe wskazówki od profesjonalistów. Jeśli trzymać się przynajmniej ich, twoja dodatkowa praca w przyszłości – to blogi. Uwierz mi, on jest w stanie przynosić dość duży zarobek.

Nie warto zapominać o głównej zasadzie – prawidłowości murowania wideo. Trzeba stale szukać nowej tematykę, stopniowo odkrywać swoją pracę do tego, aby z powodzeniem zaskoczyć swoich fanów. Tutaj trzeba również uważnie śledzić za głównymi trendami zapytań w wyszukiwarce.

Posłuchać rady fachowców, a dzięki nim jesteś w stanie pokazać światu, że praca kierowca taksówki jest bardzo ciekawa i w pewnym sensie nawet zabawne.